Kampania promocyjna

W trakcie rozbudowy gmachu Nowej Kreślarni Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej przeprowadzona została promocyjna kampania internetowa. Kampania zrealizowana została w postaci banerów internetowych oraz linków sponsorowanych emitowanych w trzech okresach: 01.10-14.11.2014, 01.02.2015-14.03.2015 oraz 01.05.2015-14.06.2015.

Kryteria kampanii były ściśle powiązane z celami promocyjnymi projektu pn. „Rozbudowa Gmachu Nowej Kreślarni Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej”. Kampania emitowana była osobom zainteresowanym konkretnymi informacjami na temat inwestycji, jej efektów i PO IŚ. Banery pojawiały się na portalach społecznościowych: Facebook i LinkedIn oraz na precyzyjnie dobranej grupie portali i forów dyskusyjnych. Słowa kluczowe powodujące wyświetlenie się linków sponsorowanych w wyszukiwarce internetowej były dobrane wg wymagań związanych z celami promocyjnymi projektu.

W sumie w czasie trwania kampanii internetowej zrealizowano ponad 46 tys. kliknięć oraz ponad 2 miliony wyświetleń.

 

banner_politechnika1
Image